Sider

onsdag, april 16, 2008

Lester. Blir jeg noen gang lei?

Det er vel tvilsomt.
Det vil si - jeg begynner å bli lei av det streite og enkle mønsteren som jeg nå har strikket såpass mange ganger at jeg kan det utenat, men så er det så mange andre råbra mønster rundt om at jeg må snart bare printe ut et par oppskrifter og sette meg ned med pinner og mer garn...

Disse tre parene her er strikket i:
Viking, Viking og On-line.
Det midterste paret er strikket fra tåen og opp.
Og ja - jeg har vist dem frem før - uvasket. og da var ikke det siste paret helt ferdig. ;)

Nå er disse også ferdige - og jeg trodde de kom til å bli for smale til meg. Det er de ikke - som bildet viser.
Dermed trenger jeg ikke være bekymret for at de ikke passer den som eventuelt får dem. Disse lestene legges nemlig i boksen for 'Gaver uten mottaker'. Erfaring har vist meg at et par slike gaver uten planlagt mottaker er veldig greit å ha. For plutselig så kommer jeg på at den gaven passer jo akkurat perfekt til den mottakeren.

Noen forslag til flere slike gaver?

1 kommentar:

  1. Så flotte sokker. Blir aldri lei, sier du? Jeg ivrer på den første sokken, og synes nr 2 er kjempetreig å strikke. Så bestemmer jeg meg at det skal bli lenge til neste gang!!!
    Kjøp sokkeboka til Vis2vas (Angels wears Opals) Masse flotte oppskrifter i den. Du finner linken hennes hos meg!
    Sjal og skjerf er noe jeg har som gaver til ukjente mottagere....
    Herlig hobbyrom du har, masse spennende å titte på, ja.
    Ta med deg kaffekoppen, det er nemlig kaker å få hos meg i dag!

    SvarSlett