Sider

onsdag, desember 27, 2006

Men boka vil jeg IKKE lese!!

Siste sett:
  • DaVinci-koden- film basert på Dan Browns ville fantasier
  • Tagline: Seek the truth.
  • Konklusjon: Jeg koste meg med filmen, utrolig nok. Historien er fengende nok, om enn litt... far out på en del ting. Men jeg gidder ikke lese boka - nå har jeg fått med meg det meste, og denne gangen er det ikke så nøye med alle de som sier at "boka var bedre!" Filmen var bra nok, og jeg har da andre bøker jeg heller leser. Som for eksempel Axel Jensens bok Line - det er den som ligger på nattbordet for tiden.

1 kommentar:

  1. Jeg vil ikke se filmen! Alltid en skuffelse etter å ha lest boka, ihvertfall så spekka med situasjonerog handlinger som den var. Egentlig pleier jeg å se alle filmer m/Tom Hanks, så kanskje senere.
    God jul til deg - håper alt går bra!!

    SvarSlett