Sider

lørdag, desember 30, 2006

Filmer sett

Siste sett:

  • The Jackal - actionfilm fra 1997 med Bruce Willis, Richard Gere og Sidney Poitier bl.a.
  • Tagline: How do you stop an assassin who has no identity?
  • Konklusjon: Filmen er vel egentlig en ny versjon av "The day of the jackal" fra 1973, som igjen er basert på en bok av Fredrick Forsythe. Jeg har sett originalen for lenge siden. Og som regel er originalen best... Men det er mer fart, nerve og action i den nyeste versjonen. Nesten så jeg ikke klarte å slappe av der jeg satt.
    Det eneste jeg har å utsette på filmen er at Gere ikke er troverdig i sin irskengelsk, for tidvis glemmer han seg. Det blir veldig hummerogkanari da. *grøss*
  • Angel - resten av sesong 2
  • Konklusjon: Vi så den ferdig før jul... Vi bare måtte!
  • Angel - Sesong 3
  • Konklusjon: Vi er like hekta. Og vi ler like godt av små kommentarer er og der. Ingen fare for at vi ikke kommer til å kjøpe sesong 4 og 5 også... Dette er det vi ser når vi (jeg) ikke orker en hel film. for selv om det er jul, så er ikke formen helt den beste for tiden. Men som regel klarer jeg å kose meg med en Angel-episode. ;-)
  • Pirates of the Caribbean:Dead mans chest - oppfølger til Pirates of... :The Curse of the Black Pearl
  • Konklusjon: Masse action, og en god oppfølger som samtidig bygger opp til del 3. Og vi koste oss godt alle tre - to voksne og en tiåring - da vi så denne. Vi gleder oss til neste Pirates kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar