Sider

tirsdag, oktober 31, 2006

Mat til kos og hygge

Jeg har en tid nå slitt med formen. Jeg er ikke direkte sjuk - for jeg kan ikke sette fingeren på noe konkret som feiler meg, men formen er ikke på topp. Jeg klarer å gå på jobb, men det er nesten også alt. Etter jobb er jeg punktert og kaputt, og slikt blir det rotete hus og ikke mye hobby av.
Slik har det vært i over en uke nå, og jeg skjønner at jeg må gjøre noe. Så det blir tur til legen i morgen.

Men i mellomtiden må jeg jo prøve å finne noen lyspunkter her og der. Så da min kjære måtte på jobb på lørdag, gikk jeg på nærmeste dagligvare og tittet på hva jeg kunne kose meg med til lunsj. 1 stk baguette - det var klart. Men hva skulle jeg ha på? Og skulle jeg bare åpne den på langs og ha pålegg oppi, eller skulle jeg dele den helt og ha to ulike sorter pålegg på? Jeg stod lenge og vurderte, men jeg hadde sånn utrolig lyst på røkte kjøttpølser til, så jeg kjøpte det. Og en pakke svinestek i skiver.
Vel hjemme ble bakerovnen satt på, og lunsjen forberedt og fortært. Og det er bare helt klart - baguette med røkt kjøttpølse i skiver og ost oppå - varm og god - det er yummi! Faktisk så yummi at det ble middagen i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar