Sider

søndag, desember 18, 2011

Tusenårseik i vintersol

Jeg har noen ganger tatt hundene med meg på tur over jordet nedenfor huset, gjennom bøkeskogen og til tusenårseika.
Vi har i dag 18. desember, og dette er hvordan eika tok seg ut i lav vintersol. Geir har lagt inn et bilde av eika han tok for en drøy ukes tid siden i sin blogg, og med filter ble det slik:

Samme eika, bare ulike dager, ulikt lys og ulike filter. (Mitt bilde er tatt med mobilen.)

Odin og Rick elsker å kunne løpe fritt over jordet, gjennom skogen og på det neste jordet. Når vi går her bruker jeg ikke langline for tiden, og de kommer når jeg roper (som regel) siden jeg har med godbit i lomma. Ikke pølse, men frolic eller tørrfor. Med Odins energinivå så trenger han en sånn tur en del ganger i uka. Om han ikke får det blir han full av fark og faen, bare herjer og bjeffer og løper. Nok mental trening og nok løping og Odin er verdens beste Odin!

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig, de to bildene viser hvor mye lyset gjør med bildene. Vi er heldige som har så mye vakkert lys i Norge.

    SvarSlett