Sider

lørdag, mars 12, 2011

Ferie...



Det var en rolig ferie. Jeg fikk lest de bøkene som dere ser på det ene bildet der. Jeg lærte å brodere sånn bladmønstrete greier. Jeg strikket ferdig ermene til jakken min. Det jeg ikke gjorde var å ligge pal på solsenga hver dag, og jeg spiste ikke dyr middag hver dag heller. Jeg var nokså nøktern i pengebruken - det viktigste med hele turen var jo å slappe av litt.
Videoen over her er fra fyrverkeriet i forbindelse med karnevalsopptoget som var lørdagen da mamma og jeg var der. Slutten kom som mektige drønn. Hele bakken ristet under oss. Og jeg tenker ennå på den hunden jeg så som hadde blitt sluppet løs av eieren sin - den bjeffet og så ikke ut til å være spesielt redd, men... jeg var nå bekymret for den likevel.
Videoen under er fra regnværet vi hadde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar