Sider

onsdag, februar 23, 2011

Valpepledd




I og med at Rick har såpass lite pels så vil han av og til trenge å krype under pledd og tepper for å varme seg. Så hva gjør jeg når jeg skjønner at han trenger noe sånt i buret sitt? Jo, tar frem garn og strikkepinner og setter i gang. Jeg startet med superwashgarnet som jeg ikke kom til å bruke til noe fornuftig uansett, og jeg strikket. Det er et hjørnet nede til høyre.
Etter hvert så måtte jeg ta fram annet garn også. Acrylgarn ble strikket inn sammen med ullgarnrester og mohairrester. Jeg har brukt rester fra sokkegarn og fra teppestrikking tidligere. Jeg har egentlig tømt garnlageret mitt for restegarn mer eller mindre nå - det er ikke mye igjen i restegarnsboksen.

Og selv om jeg har tenkt og syntes at det ble litt mye rart og masse mismatch av garn, så må jeg si at det ferdige resultatet er nesten flott, nesten pent - og helt klart kult!
Nå kan valpegutten bare komme! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar