Sider

mandag, februar 14, 2011

Mer hundebilder

Jeg må jo oppdatere med noe, ikke sant?
Og en Odin som sover på morgenen er utrolig søtt og koselig, i alle fall for oss som har opplevd hvordan han har vært som valp. ;-)

Han sover nå nesten hver morgen. Jeg pleier jo ikke være superaktiv på morran nemlig - slapper av med nettaviser, frokost og kaffe, og det er jo så skjeeedelig! så da sover Odin.


Og så noen valpebiler. Rick er den til venstre. Så langt jeg har klart å se forskjell på han og de andre så er Rick den til venstre. Fiiine valpen!
I går - søndag - fikk jeg en telefon fra oppdretter (Tarjei). Han ville bare skryte av valpen og kullet. De hadde vært ute i snøen for aller første gang, og de hadde elsket det! Tarjei syntes det var så moro at han bare måtte fortelle, og jeg setter utrolig stor pris på å få høre om Rick.
Alle tre i kullet hadde hatt lykkelige haler. Visstnok var ikke de eldre valpene like begeistret for å være ute i snøen og kulda som disse tre.

Rick er valpen helt til venstre.
Her er han helt til høyre.
Jeg vet ikke hvor lenge de var ute, men det er godt at han blir vant til snø og kulde. For det har vi jo en del av her for tiden, og jeg er pokker meg ikke sikker på om vi har fått vår ennå når han flytter hit.

Vel, i tillegg er det lettere å få gutten husrein når han vennes til å gå ut. Odin er ikke til å stole på ennå, og jeg merker det sliter på energien min at jeg må fotfølge den lille rampen fremdeles. Mulig det blir lettere når jeg likevel skal følge med på valp?

Neste valpeoppdatering kommer når jeg har flere bilder å legge ut. Dette kommer til å bli josabloggen de luxe av alle kozemozeinnleggene om hund etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar