Sider

tirsdag, desember 14, 2010

Forsinket presang

Svigerinnen min hadde ønsket seg tovede tøfler til bursdagen sin. Tøflene var i et spesielt garn som jeg ikke fant noe sted, og jeg klarte ikke å tenke på å finne en garnerstatning. Men - hun hadde en gang i tiden ønsket seg slikt sett som jeg hadde strikket til meg. Bare i beige med brunt. Sånt garn hadde jeg liggende, så da var det bare å kaste seg i det. Nå i november. Et halvt år forsinket.

Luen er litt for luftig og stor synes jeg på min egen, og etter at hennes var ferdigstrikket så kunne jeg konstatere at det samme gjaldt hennes. Så begge luene fikk seg en omgang toving - og det hjalp!

Vottene skulle muligens ha vært tovet de også, men et par runder ute i snøen så er de fort en smule tovet likevel.

Mønsteret er fra Happy Knitting, og det er det andre "Prinsesse Helt Sikkert Ikke"-settet jeg har strikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar