Sider

onsdag, august 04, 2010

Vi har feriert

Vi har vært på Trøndelagsturné. Besøkt svigerfamilie her og der, og vi har sovet i etasjeseng i Rissa og hemsetasje i Malvik.
Og så har vi besøkt oppdretteren til Odin på hytta hennes.
Hun beholdt den ene valpen fra kullet til Odin, og han fikk vi også hilse på. En skikkelig kosegutt, rolig og fin. Rundsleika meg i ansiktet gjorde han også.
Her sitter da broren og jeg på trappa og har oss en liten prat mens vi ser på at oppdretteren napper pels av Odin. Jeg lærte masse av å se på henne - og har allerede benyttet meg av tips og triks. Odin er ikke så veldig happy for det tenker jeg, men det er matnyttig med tanke på oppdragelse og det å vise hvem som er sjefen også.

Men se på denne søte gutten jeg har på fanget da! Er han ikke fin?

1 kommentar:

  1. Napping er kanskje ikke det artigste de vet om nei...hehe Deilig med en skikkelig ferietur! Tenker selv at jeg absolutt burde reise mer i gamlelandet istedet for å reise utenlands... Det er jo så utrolig masse fantastiske steder her.

    God Søndag :-))))

    SvarSlett