Sider

lørdag, august 28, 2010

Bær i skauen

I går startet vi dagen med gym. Nokså hard gym også - oppvarmingen var 20 minutter spinning, og deretter var det sirkeltrening. 2 minutter på hver post - og det var tunge øvelser. Men jeg er ikke den som sukker og akker og oier meg. Jeg har gjort det tidligere, men mens jeg er her så synes jeg det er bedre å være positiv til det hele. Så jeg gjorde øvelse, kjente det brant i muskulaturen, stønnet og pustet - og fortsatte.
Da den drøye timen med gym var over tok jeg en titt på klokka.

En trekvart times tid til jeg hadde min reserverte tid på vaskemaskin, så jeg kunne vel like gjerne bare fortsette?
Det ble til en tur rundt lysløypa. Som den hjemme så er denne på 2,5 km. Og jeg hadde bare med mobilen, men disse godsakene måtte jeg bare knipse.

Og de smakte deilig!
I dag gikk turen ned til sentrum. Ca 2 km hver vei, og jeg hadde med meg fotoapparatet. Tok masse bilder, men lite bærbilder. Denne tyttebæra stod så fint til, men den er ikke helt moden ennå fant jeg ut.

I og med at jeg var veldig fysisk aktiv i går, så var turen ned til sentrum og tilbake hit i drøyeste laget. Kroppen trenger å restituere seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar