Sider

mandag, juli 19, 2010

Siste sett

Vi har sett Jason Bourne-filmene om igjen. Stor kos. STOR kos. Alle tre var et hyggelig gjensyn. Nå tror jeg nesten at jeg kunne sett de om igjen på rappen og kost meg like mye - om ikke mer - når jeg kunne se på alt det andre som skjer i filmen. Bilde av Richard Chamberlain i en scene, flagg i fokus som sklir ut av fokus osv osv. Mange små ting å få med seg som jeg bare har lest om og ikke sett.



  • The Imaginerium of Doctor Parnassus - regissert av Terry Gilliam. Fra 2009.
  • Konklusjon:En sær og egen film som jeg etter hvert kommer til å elske. Jeg må bare se den noen ganger til først. ;)
  • The Men Who Stare at Goats - regissert av Grant Heslov. Fra 2009.
  • Tagline: No goats. No glory.
  • Konklusjon: Rare filmen. Jeg likte den, men er ikke helt sikker på hvorfor.  Den manglet noe - jeg ventet på en konklusjon eller noe stadig vekk - og det kom ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar