Sider

mandag, mai 17, 2010

Siste sett

  • The Fourth Kind - regissert av HOlatunde Osunsanmi. Fra 2009.
  • Tagline: There are four kinds of alien encounters. The fourth kind is abduction.
  • Konklusjon: Dette var ikke helt det jeg trodde. På en måte den verste smørja nesten - på en annen genialt bra. Jeg har ikke sett Blair Witch, men denne har en del fellestrekk med den. Og - jeg måtte se noe annet etter denne filmen for å få tankene over på mer hyggelige ting.

  • Harry Potter - regissert av ymse. Fra 2005-2009.
  • Tagline:
  • Konklusjon:Jeg har sett ferdig alle filmene som er kommet ut til nå. De blir bedre og bedre etter hvert som skuespillerne får mer erfaring og budsjettene blir større. Samtidig ser jeg hvor mye som ikke er tatt med fra bøkene - og blir litt frustrert over det. Sånn i sum har jeg kost meg med filmene.

  • Pandorum- regissert av Christian Alvart. Fra 2009.
  • Tagline: Don't fear the end of the world. Fear what happens next.
  • Konklusjon: Å føkk. Verri nais. Verri eksaiting. Møst si!

  • Iron Man 2 - regissert av Jon Favreau. Fra 2010.
  • Konklusjon: Joda, greit nok. Ener'n var bedre, helt klart, men denne er grei nok den også. 
  • The Boondock Saints II: All Saints Day - regissert av Troy Duffy. Fra 2009.
  • Konklusjon: Ah... Dette er en morsom film. Voldelig på sitt vis, men det er en klar grunn til at fansen har ventet lenge på den. Nå kan vi bare vente på treeren. Jeg venter jeg også.
    For å ha full glede av toeren så er det viktig å ha sett eneren forresten. Jeg skal se eneren om igjen med tissepause og så toeren en kveld jeg trenger en oppkvikkende opplevelse. For en homofil homofob som FBI-agent med snappy kommentarer og... herregud. Kan egentlig ikke beskrives. Begge filmene bare MÅ sees. 
  • The Lake House - regissert av Alejandro Agresti. Fra 2006.
  • Tagline: How do you hold on to someone you've never met?
  • Konklusjon: En feelnicefilm for oss damene. Ikke det helt store på noen måte, men likevel en hyggelig tid med Keanu og Sandra. Jeg kan sikkert se denne om igjen når den vises på ny på tv.



    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar