Sider

tirsdag, mai 04, 2010

Prosjekter i garn

Jeg klarer ikke å bare ha ett prosjekt på gang. Strikketøy må være i flere ulike varianter.
Ett stort prosjekt passer ikke overalt. Det går foran tv, men hva med når jeg sitter og venter hos legen? Da må jeg har noe annet. Er det litt for utfordrende og krever at jeg følger med på mønsteret så kan jeg jo ikke strikke på det mens jeg prater med andre - da må det annet på pinnene.

Så. Jeg har kjøpt inn garn og mønster via nett. Dette er et prosjekt jeg har siklet på lenge. Det er en utfordring til meg selv dette. Og det må vente til jeg er ferdig med et større håndarbeide som jeg holder på med nå.

Men mellom den store strikkingen og sjokoladefargehanskene (blogget om tidligere) så må jeg har noe no-brain-no-pain.
Så det ble et enkelt skjerf i havskum/feather and fan. Noe mohairgarn jeg fant i skapet som jeg godt kunne strikke opp egnet seg flott. Finner jeg et nøste til av garnet er det bra, om ikke så blir skjerfet langt nok likevel tenker jeg.

Forresten  - garnet lenger opp... Det er til Vintage Socks av Tsocktsarina. Her er en link... Så vet dere hva jeg snakker om senere dersom jeg hyler høyt her av frustrasjoner. Hva synes dere? Jeg er halvveis til gal - ikke sant? Men råkule sokker likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar