Sider

fredag, januar 08, 2010

Forberedelser til å være mer alene

Notater om soving slik at jeg kan se utviklingen:
- Tirsdag:
Sovnet på fanget mitt da vi kom på jobb. Sov i senga si.
Sov til vi fikk kontorbesøk ca 10.30.
Sovnet igjen ca 11.30 i buret - etter litt småsutring.
Sov til pappa (min) ringte feil (to ganger til og med) halv tre. Deretter bledet mest bare tull, men la seg til å sove igjen ca halv fem-fem. Luren kom halv seks.
- Onsdag:
Fikk sitte litt på fanget, men ville bare bite og jukke. Ble satt i bur og sutret/hylte/truet/gråt seg i søvn ca ti på ni.
Sov til jeg vekket han halv to.
Sovnet i fanget rett før halv fire. Ble lagt i senga, og var litt småvåken frem til vi ble hentet.
- Torsdag:
Ville ut av buret (uten syting og hyling og masing) og fikk komme ut, drikke litt vann og sitte på fanget. Sovnet rett før halv ni og ble lagt i senga si.
Våknet rett før ti, lå litt i fanget og ble lagt i buret.
Sov til kvart over tolv. Vi gikk ut for å tisse, og så sovnet han i fanget nesten med en gang. Ble lagt i senga si og i buret med døren lukket til men ikke stengt. Ville ikke ligge noen av stedene men i fanget mitt.
Ble mye småsoving og masing, og ble plassert i buret med lukket dør hvor han sovnet ti på tre etter masse hyl.
- Fredag:
Fikk tisse og bæsje da vi kom på jobb, og gikk litt rundt på kontoret. Ble lagt i buret og sutret litt før han sovnet halv ti ca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar