Sider

tirsdag, august 04, 2009

Siste sett

  • Impact - regissert av Mike Rohl. Miniserie fra 2008.
  • Tagline: Get ready to experience the dark side of the moon!
  • Konklusjon: Morsom og litt engasjerende uten at jeg sitter igjen med det helt store etterpå. Vel, jeg kom på at jeg vel hadde sett hun ene i en eller annen film - hvilken var nå det mon tro? Og hadde ikke hun spilt i..?? Joda - Ghosts of Mars. Og Species.

  • Harry Potter og halvblodsprinsen - regissert av David Yates. Fra 2009.
  • Tagline: Once again I must ask too much of you, Harry
  • Konklusjon: Det er jo HP jo! Utover det er det ikke så mye mer å si.

  • Ghost Dog: The Way of the Samurai - regissert av Jim Jarmusch. Fra 1999.
  • Tagline: All assassins live beyond the law... only one follows the code
  • Konklusjon: Jeg tror jeg må se enda flere av Jarmusch sine filmer altså. Jeg likte denne filmen. Den er vel like merkelig som Dead Man - men like bra. Anbefales!

  • Twilight - regissert av Catherine Hardwicke. Fra 2008.
  • Tagline: When you can live forever what do you live for?
  • Konklusjon: Jo-jo. Underholdende og morsom film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar