Sider

fredag, januar 30, 2009

Lucky

Det er ikke alltid livet er enkelt. Det er ikke bestandig at alt går påskinner - eller at rosene er uten torner. Egentlig så er det vel slik at for det meste så kjemper man seg gjennom dagene med det håpet at det bedrer seg. Om ikke i morgen, så kanskje neste uke eller neste måned.

Nå kan jeg si at jeg ser lysere på livet. Og da er det på tide å dele litt lys med mine lesere.



Dette er Jason Mraz. Det er ganske mange år siden jeg oppdaget musikken hans og gikk rundt med Geek In The Pink på hjernen. Det var vel i de tider jeg hadde tilgang til å laste ned musikk fra ymse mer eller mindre seriøse nettsteder.
Sangen her er ikke 'Geek' da - det er Lucky. På plata synger han den med Colbie Caillat - en dame med fantastisk klang i stemmen. Dessverre sliter jeg litt med å finne den versjonen på Youtube. Det jeg finner der er ekstremt mange som covrer disse to. Så jeg tok det nestebeste - et passe bra konsertopptak med en annen dame.

Og så kan de som har Spotify heller kose seg med denne der - MED Colbie: spotify:track:0IktbUcnAGrvD03AWnz3Q8

Og jeg har det litt sånn for tiden. Jeg føler meg litt heldig her jeg er akkurat nå. :-) God helg!

1 kommentar:

  1. Jeg er vel pr definisjon også en svært heldig person, med hele tre menn i mitt liv ;) (og når jeg bare får sovet noen netter til så klarer jeg kanskje selv absorbere den sannheten *s*) I tillegg innser jeg at år med prøvelser ifht min egen stressmestring, tålmodighet og manglende evne til å sende ut signaler FØR skipet går på grunn, kanskje har vært en øvelse til å mestre nettopp de prøvelser vi for øyeblikket går gjennom (samt de som muligens kommer i kjølvannet av dette, hehe... *angstnevroser med tanken*).

    Men det er godt å bli påminnet at alle livets sider har sin sjarm (gjerne helst i ettertid *blæhr*) og at man ofte er mer heldig enn man i øyeblikket innser :o)

    Takk for fin sang! Veldig, veldig fin!
    *klemme på*

    SvarSlett