Sider

tirsdag, oktober 21, 2008

Mobil veske


Eller sokk? Det er vel egentlig en mobilsokk dette, og den har vært ferdig ca en måneds tid faktisk. Jeg er ekstremt fornøyd med den, for nå slipper jeg å grave i veska mi hver gang en mobil ringer.
Den ser litt slunken ut akkurat her da - den er nemlig stor nok til to mobiler - privatmobilen og jobbmobilen. Strikket på snasne Knitpicks strikkepinner med Onlinegarn. Siden den er festet i hempen på
veska mi så er det lett å fiske den ut - og den kan jo hektes av dersom jeg syr meg ny veske... som jeg egentlig bør gjøre snart, for denne holder nå på å ramle fra hverandre.
Vel, anyhow - skulle bare demonstrere at jeg gjør NOE håndarbeid. Jeg har strikket mer som er ferdig, men det skal vaskes og blokkes og... og så er jeg så inderlig lite lysten på å sette meg foran datamaskinen på kveldstid, så det blir for tiden langt mellom blogginnleggene tror jeg.

Vi får satse på bedring snart. ;-)

2 kommentarer:

  1. Det var lurt. Skal huske på å feste mobilsokken til veska mi neste gang :-)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Fine farger. En hilsen i adventstiden.

    SvarSlett