Sider

torsdag, mai 08, 2008

Tøffluser

Jeg har brukt litt tid på å få ferdig noen tøfler.

Jeg har stoppet tøflene til svigerinne, jeg har sydd rundt sålene på nytovede tøfler, og jeg har smurt på 'såle'.

En tube silikon - sånn byggesilikon - holder til sånn ca tre par tøfler. Og en tube byggesilikon fra Biltema stinker død og pine!



Jeg lærte meg fort at å ta tøffelen opp mot ansiktet for å sjekke at laget var tykt nok - det var ikke lurt. Ikke i det hele tatt.

Men været var fint, og såleguffa tørket fort.
Her er såleguffa vist på svigerinnes tøffel.


(Det er tatt noen flere bilder også, av disse tøflene der snor og alt er på plass. Jeg må bare få lastet de - bildene altså - over slik at jeg får oppdatert med tre par ferdig og pene(?) tøfler.)



Jeg er også i gang med å strikke flere. Dette bildet viser Før Jeg Oppdaget At Jeg Hadde Kjøpt For Lite Garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar