Sider

fredag, februar 15, 2008

Øking av garnlageret

Garn til planlagte prosjekterJeg har blitt litt sånn... jeg har fått litt dilla på å kjøpe garn. Alltid med et prosjekt i tankene da, men jeg går også i butikker og ser på garn uten å ha planer. Jeg unngår å kjøpe garn da - heldigvis - men her for et par uker siden var jeg innom garnbutikken i Horten og shoppet. Jeg hadde - og har ennå - mange ting å strikke ferdig først, men... siden planene allerede er der, så kunne jeg jo kjøpe til de planene også da - sant??

Dette garnet kommer til å gå inn i prosjektet 241208. Det skal altså bli julegaver. Så de konkrete planene kan jeg kun avsløre på hemmelig og utilgjengelige steder. ;-) men jeg kan jo røpe at det er fire nøster PT2 og to nøster Faerytale. Det siste har jeg null erfaring med fra før så det kan bli et interessant bekjentskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar