Sider

torsdag, november 08, 2007

Litt ferdig håndarbeid


Det er ikke så mye jeg har å vise frem, men jeg er i alle fall ferdig med det første lesteparet til bortskjemten. De er vasket og sendt med postmannen, så jeg håper han har dem til helgen så han slipper å fryse på bena.














Jeg har begynt på det andre paret til han også. Fargen kommer litt dårlig frem her (som den egentlig alltid gjør i lampelys) med den er en slags brungrå m spetter. Jeg liker fargen, og merkelig nok liker jeg å strikke lester også. Helt enkelt håndarbeid, hjernedødt nok til at jeg kan strikke mens jeg ser på tv (så lenge Lørva ikke ligger i fanget mitt da) og ennå klare å holde tråden riktig i både det jeg ser på og det jeg strikker på.

I år strikker jeg ikke noen julegaver da. Jeg heklet spiralskjerf tidligere i år, og de skal brukes, men ikke noe mer utover det. Så strikkingen mens jeg ser på tv er kosestrikking. Det er godt å ikke ha det travelt med håndarbeidet, egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar