Sider

onsdag, oktober 17, 2007

Dollars

Dollaren er ikke av de høyeste valutaene for tiden, så jeg har - nok en gang - opprettet konto på Amazon og benyttet meg av gunstige valutakurser... Fant frem et par bøker jeg ville ha - en strikkebok og en quiltebok, og så spurte jeg min kjære om hva han synes. "Er det mange som har de bøkene?" lurte han på. Det er det jo ikke... jeg viste han til og med et av strikkeprosjektene i den ene boken, og han syntes det var riktig så pent. I den grad en hifi-frika ektemann uten sans for strikkepinner og garn kan bli engasjert i hvordan et strikket teppe kan se ut... Jeg viste han bilder tatt av prosjekter som er sydd fra den andre boken, og joda, greit nok... Og han var enig i at bøkene blir billigere enn å kjøpe dem her i Norge.

Så grunnet den fiiiiiine dollaren har jeg nå noe å glede meg til. En skattelattepakke i postelosten... *hihi*

2 kommentarer:

  1. Jeg har også benyttet meg av dollaren i det siste... Så nå har jeg noen dvd'er fra Amazon, et par sko fra JCPenny og et par bluser fra Torrid å glede meg til!

    Taien skal se kuuuul ut mens hun glor på tv framover! :knegg:

    SvarSlett
  2. Mason Dixon boka er kjempefin! Jeg liker den godt, jeg - selv om jeg ikke har strikket så mye fra den *hehe*

    Men mer imponert over at du ikke handlet flere bøker.... Tror jeg aldri har klart å bestille mindre enn 5 bøker fra amazonsamtidig *dååne*

    SvarSlett