Sider

mandag, september 03, 2007

Webcamstjerna

Lørva har i noen dager vært veldig kosete av seg.
Det innebærer altså å sitte på fanget mitt mens jeg sitter ved pc'en...

I dag fant jeg ut at jeg skulle ta bilde av henne med webcam - ikke minst siden jeg satt og snakket med Didi - og kommenterte at jeg fikk bare skrevet med en hånd.

Å ta bilde av en hund som skal kosespise på en sånn tyggedings - det er ikke enkelt. Det øverste bildet er det som ble best i runde en.

Runde to: Lørva er mer trøtt. Hun boffer litt rundt om nå, for det er blitt mørkt ute og det er skummelt. Spøkelsesalderen har inntruffet må vite!!
Opp på fanget til mamma igjen. Denne gangen roligere. Det går an å få tatt bilde av dyret.

Så jeg må vise dere et par. Lyset er elendig på bildene og de er overhodet ikke bearbeidet.

Men sjarmtrollet kommer fram likevel.

Og akkurat nå sover hun i døråpningen til hobbyrommet. Jeg tror mamma må ta hundebarnet med seg og legge seg snart. Vi har hatt en slitsom dag med valpekurs og trening - og fortjener hvile.

(Jeg tok også opp en video. Men den viser bare det samme - Lørva på fanget mitt med trøttere og trøttere øyne.)

3 kommentarer: