Sider

fredag, juni 22, 2007

Fredagslunsj

Da jeg dro fra jobb i går, hadde jeg forberedt dagens lunsj allerede - jeg hadde handlet inn det nødvendige og tok det med meg hjem.
Vel hjemme - og etter litt avslapning og så der - satte jeg i gang. Egg og sukker ble pisket av en miksmaster som skramlet som en gammal lada uten olje (jada - jeg må nok bytte den inn straks, men den er jo bare 20 år gammel da!!) og ingrediensene ble tilsatt etter hvert.

Jeg måtte gjenta akkurat den prosessen to ganger da, for mikseren min tar ikke 5 liter røre. For det ble resultatet - nesten fem liter vaffelrøre.
Det tar ca tre kvarter å steke fem liter vafler når man bruker to vaffeljern.
Jeg benyttet litt av tiden til å avstemme banken (masse feil der ja *grmf*), rydde på kjøkkenet og dekke på.

Jeg er mett. Jeg er nå så mett at øynene mine verker og hodet klarer ikke konsentrere seg om noe som krever noe mer innsats enn blogging.
Det hørtes også ut til at resten av gjengen var fornøyde. (Og bare for å skryte litt av meg selv - vaflene ble kjempegode. I sær med litt smør og brunost på - yummi!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar