Sider

mandag, oktober 23, 2006

Update temmelig hemmelig

Siden jeg ikke har så mye annet å vise frem eller fortelle om, så må jeg heller få skryte litt av meg selv. For jeg er nesten ferdig med 4/17 av temmelig hemmelig. Eller muligens 4/15. Pluss de andre tingene som jeg har planlagt - og de kan jeg jo si litt om her da:
Bestemødrene våre (dvs mine og mannens) skal få tovede snopskåler med konfekt til. Vi har tre stk, og jeg tenkte jeg bruker vinveske-oppskriften som utgangspunkt.
Mannens ene bror skal få et skjerf eller en lue. Og en niese får kimonoslåbrok (hun er den eneste av tanteungene som ikek har fått), og en nevø får boklomme slik de andre store ungene har fått.

Jeg har nå garn til 2/15 av temmelig hemmelig. Men i og med at jeg har 4 deler ferdig, så kan jeg tove det som er og så sette på siste finish. Er spent på hvordan det hele blir tilslutt. :)

2 kommentarer:

  1. Heisann
    Takk for kommentaren i bloggen min. Du spurte om adrs til der jeg hadde kjøpt latexèn, og her kommer den:
    BALLEBY Garn og Strik
    Adelgade 68
    8400 Ebeltoft
    Tlf:86345585
    Den kostet 45kr

    Håper du tar en tur innom bloggen min en annen gang.
    Du har en fin blogg, har aldri vært her før.

    SvarSlett
  2. Hadde det ikke vært for at jeg vet hva du driver med, hadde jeg syntes du var Vemmelig hemmelig *knegg*

    (Jeg må innrømme at jeg allerede har gitt opp mitt halvhjertede forsøk på samme.)

    :-D

    SvarSlett