Sider

torsdag, oktober 05, 2006

Heklet genser

Dette er nok en av mine gamle synder:
Heklet hvit genser i bomull.

Den er nyvasket for den har vært nedpakket i kottet (slik en haug med andre klær har vært, som også er i vaskerunde her i huset nå), men den er ikke strøket. Jeg har som regel ikke brydd meg med å stryke den heller...

Som med den andre genseren fra "hin hårda dager" - mohairpuddelen fra 80tallet - så husker jeg ikke når jeg laget denne. Men jeg husker at det tok tid, for i de dager var jeg veldig flink til å starte på ting som ikke ble fullført. Det er jeg jo forsåvidt ennå da...

Genseren er vel heklet i str S tenker jeg, men siden klærne på den tiden skulle være store på, så passer den ennå. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke har brukt den på en stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar