Sider

torsdag, september 07, 2006

Dongerivesken

Dette er altså det ferdige produktet.
(Og jeg har med vilje lagt inn bildene mindre denne gang - er bare å klikke på de så blir de større. ;-) )
Den forrige vesken jeg sydde - den til meg selv som ble ferdig i fjor - den hadde et innfelt stykke lappeteknikk som dekorasjon på den "glatte" siden.
Denne gangen valgte jeg å la stoffene være pynt, at måten de ble satt sammen på og stoffvalgene i seg selv var en dekorasjon. Og hjertene og de to små stjernene ble mer som prikket over i'en.
Synes jeg.

Og så måtte jeg ha litt pynt på lommesiden også, for det ville blitt tomt uten. Eller - ikke tomt akkurat, men det gjorde seg med litt pynt der også.
Ikke for mye, og heller ikke for prangende, så dermed falt valget på disse flate, blåturkise knappene med blå perler i mellom.

Hankene er sydd av bukselinning (en stk hank) og oppbretten nederst på buksen. Oppbrettshanken fikk fórstoff som bakstykke slik at den ble litt stødigere og mer slitesterk.
*hihi* Og ettersom buksen hadde Levis-merkelapp på seg, så måtte jeg jo la den være med på hanken.

Og dere ser at jeg fikk til en match mellom fargen på fóret i vesken og fargevalget på knappe-/perlepynten?

Faktisk synes jeg at fargen inni vesken matcher fargene på vesken utenpå også.



Innsiden av vesken. Med mobillomme som er sydd fast i veskekanten oppe, og med trykknapplukking. Ikke perfekt, men jeg liker utgangspunktet i designet mitt, og skal jobbe videre med det på neste veske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar