Sider

tirsdag, april 04, 2006

Uferdig prosjekt


Dette er et hekleprosjekt av kategorien "Ting Tar Tid". Eller "Evighetsprosjektet". Det kan også kalles "Bobbelurs reste- og salggarnprosjekt". Det er heklede lapper i bestemte fargenyanser (rosa, grått, mørk rød og rødlilla) og ulike lappestørrelser som hekles og syes sammen etter hvert som jeg har restegarn eller finner noe på salg.
Det er lenge siden jeg startet - jeg husker at jeg holdt på med det i 1991 - og det er også lenge siden jeg hadde det fremme og holdt på med det. Nå er det jo en enkel grunn til akkurat det da - teppet har vært til oppbevaring i Nord-Norge mens jeg har lekt flytte-gjøk opp og ned i landet vårt.

Jeg har i alle fall kjøpt nytt garn. Europris ble besøkt for å se om de hadde noe rimelig materiale i passe farger, og nå er jeg klar for nye runder med heklenålen. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar