Sider

tirsdag, juni 29, 2010

Lilla armbånd med rosa innslag

Jeg har strikket et lilla armbånd i Brilliant garn fra Schachenmayr. Helt enkelt å strikke - oppskriften sier 3 masker i-cord. Jeg tredde på noen rosa glassperler før jeg begynte å strikke og fordelte perlene sånn passe jevnt utover. Jeg skulle gjerne hatt mange småperler med også, men de gikk ikke inn på garnet. :(

Jeg fikk likevel utløp for perlebehovet mitt etterpå. Laget to små staver med perler og en wiretråd med perler og festet alt til samme lås.

Ja, og så har jeg fått en hyggelig kommentar for armbåndet av henne som har skrevet oppskriften. Hun la igjen melding til meg inne på Ravelry: "Very cool twist! I love seeing gorgeous and creative variations of my pattern :)"

Nå grubler jeg litt på om jeg skal utvide dette til å bli et halssmykke også eller om jeg bare skal la det være med armbånd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar