Sider

lørdag, august 29, 2009

Til husbruk

Jeg har i en periode prøvd å rydde i det jeg har hatt liggende av garn. Og det å bare strikke for å gi bort, og så ikke ha noe igjen hjemme... Vel, skomakerens barn og alt det der.

Så jeg har gjort litt for å bøte på det - jeg har prøvd å strikke lester til Luren.
Det var enklest tenkt, for hver gang jeg var ferdig med et par så påstod han at de var for SMÅ! Han skal ha de så lange at de henger og slenger i tåområdet har jeg inntrykk av, for det er det han er vant til at de kjøpte raggesokkene gjør. Av disse fem parene her så er det ett, muligens to, par han synes er passe lange. Resten blir lagt til side og skal ligge i kurv ved inngangen sammen med lommetøfler (ikke strikket ennå) og andre lester - alt til bruk for gjester når de kommer og fryser på bena hos oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar