Sider

torsdag, august 27, 2009

Fryd og glede?


Ja - denne skulle jeg har skrevet for lenge siden. Eller - for ca en måned siden. For det var da vi var på Tusenfryd - mine bror, hans sønn og kone og broren til kona og hans to barn og kone.
De var en smule forsinket med å komme seg av gårde, så jeg fikk kjørt noen turer med både Thunder Coaster og Spin Spider før de kom. Faktisk såpass mange turer med Spin Spider at da de kom og dette var det første vi kjørte - min bror, kona til svigerbroren hans (blir kanskje min svigerinnes svigerinne..)og jeg - så kjente operatøren meg igjen.
Men - det er ikke fra den turen dette bildet er. (Klikk på bildet forresten slik at det blir større.) Dette er fra Thunder Coaster sånn lenger ut på dagen. Det begynte å regne så det var nødvendig med plastfrakker - men hvor moro er det å da se på bildene? Så jeg tok min av for denne ene turen. Svigerinnen min - hun rett ved siden av - var ikke helt sikker på om hun ville dette, og broren hennes det samme ser det ut for. Begge to ser en smule skrekkslagne ut. Min svigerinnes svigerinne og jeg derimot - vi hadde det storveis! Totalt kjørte vi to Spin Spider tre ganger sammen - og jeg rakk tre ganger før de kom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar