Sider

torsdag, mai 28, 2009

Siste sett

  • Australia - regissert av Baz Luhrmann. Fra 2008.
  • Konklusjon: Vi ble underholdt. Vi kjedet oss ikke. Masse flott naturfilming - og handlingen var grei nok. Trutmunnen til Nicole Kidman irriterte meg til tider, og den utspekulerte fremvisningen av Jackmans vaskebrettmage... Vel. Jeg nektet å la meg irritere over en del jeg kunne irritert meg over - jeg satte meg tilbake i stolen og lot meg underholde.

  • Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay - regissert av Jon Hurwitz og Hayden Schlossberg. Fra 2008.
  • Tagline: This time they're running from the joint.
  • Konklusjon: Jeg har ikke sett den første. Hadde null peil på hva den handlet om egentlig, og ville egentlig bare se filmen fordi NPH var med der. Stesønn og jeg satt og humret oss gjennom filmen.
    Dette er ingen viktig film. Det er ikke noe jeg kommer til å se om igjen, men den var morsom nok likevel. Og Harris er morsom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar