Sider

torsdag, april 30, 2009

Tusenfryd har åpnet.

Sist helg. Selvfølgelig var jeg der. Sammen med utrolig mange andre - deriblant min niese. Hun og jeg tok MonsterSpeed sammen - etter å ha stått i kø i en halvtimes tid eller så. Det var en herlig tur... Som alltid er den første turen med hver attraksjon aldeles grufullherlig hver eneste sesong. Det knyter seg i magen, det kiler og adrenalinet fosser...

Jeg fikk kjørt en del av de litt store attraksjonene, men køene var lange. I tillegg tok jeg med min yngste niese på noen turer - blekksprutenm dragen og vikingeskipet var turer hun og jeg tok, bare oss to. Lille knerta var faktisk lang nok til å kjøre Loopen også - det hadde jeg ikke trodd! Men da hadde jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem til Lørva så jeg gikk glipp av det hele. Dessverre.
Siden jeg har sesongbillett så skal jeg dit flere ganger. Helt klart. *gleder meg masse*

1 kommentar: