Sider

søndag, februar 15, 2009

Jeg trenger

Jeg trenger mange bokmerker. Jeg har laget meg ett selv - og er innmari fornøyd med det og nikoser meg med å bruke det selv om det ikke er verdens vakreste eller superfancy. Men jeg har en liten drøm om å kunne ha noe som tilsvarer en penneboks med bokmerker. Jeg har egentlig en boks jeg kan bruke - nå mangler jeg bare å få laget meg flere.

For når jeg leser to bøker samtidig så trenger jeg noe mer enn bare ett - ikke sant? Og helst noe annet enn prislappen jeg tok av en bukse eller kvitteringen fra Rema eller et tørk dopapir...

Dette som jeg har tatt bilde av her har jeg brukt fargekritt - helt vanlige crayolas - på den ene siden og så er det brukt papir m ulike mønstre og struktur på den andre.

Jeg vil lage meg noen flere - noen som likner på disse og disse som Nikki Wheeler har laget. (Bloggen hennes er et oppkomme av muligheter og ideer for de som liker litt artistisk vri på syingen.)
Og så kunne jeg godt tenke meg å sy noen som dette.

Jeg har også lyst til å strikke bokmerke. Et slikt som dette (pdf-fil) for eksempel. (Her er den inne på Ravelry.)

Samtidig har jeg lyst til å lage flere slike som det jeg allerede har. Bare med andre farger, annet papir, annen utforming... *sukk* Så mye å gjøre og så liten tid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar