Sider

torsdag, september 25, 2008

Garn og kos


Er ikke dette et flott syn? Bare masse kos i denne kurven - garn, vin og strikkepinner. Et par heklekroker og en pinnemåler var det også i den.
Garnet er Hifa-garn, Faerytale, et garn kjøpt i Tsjekkia (??)finska alpacca, et par hesper bomull og et par Toppull fra Sandnes.
Den som var så klok når det kom til gave til meg var min kusine Petronellas og hennes ektefelle. Kanskje ikke så veldig overraskende, all den tid vi begge er ihuga Ravelry-folk.

Jeg har maaaange timer foran meg med kos. Vinteren kan bare komme - det går helt greit an å kose seg med mørke kvelder. ;)

1 kommentar:

  1. Så fint at du likte gaven fra oss, kusine :-) Håper du kan få nytte og glede av sakene. Julegavestrikk til småniesene er ikke dumt, vettu. Jeg titter innom deg og ser hva du lager - kanskje jeg hermer ;-)

    SvarSlett