Sider

fredag, mai 16, 2008

Søte saker

In English Please!



For en stund siden lurte Stesønns mor på om vi kunne gjøre henne en tjeneste. Og når vi fikk sjekket opp at vi var ledige på den tiden det var aktuelt, så var det ikke noe problem. Hun lurte da på hva vi ønsket oss fra Irland siden hun straks skulle dit, og som den begynnende strikkegale jeg er så svarte jeg "fantastisk garn eller tøffe knapper". Hun rakk ikke innom slike butikker - og det hadde jeg jo egentlig ikke forventet, så jeg ble litt overrasket da hun kom med dette. I esken nederst var det sjokolade. VAR. Så er det Baileys i småflasker og whiskymarmelade. Med skikkelig whisky - den inneholder visst en del alkohol.
Og så vi som har lagt om kostholdet da gitt!! Da var det veldig greit at vi hadde besøk sist helg som hjalp oss med sjokoladen. Marmeladen ville de visst ikke prøve, og Baileys er ikke helt det pappa liker... Men jeg skal nok ta en liten flaske og en krus kaffe med meg i badekaret en dag ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar