Sider

torsdag, mai 01, 2008

Pay-it-forward - betal det videre

Pay It Forward er en nydelig film forresten, og fryktelig trist. Jeg har ikke fått Luren med på å se den siden jeg sier at den er veldig trist. *sukk* Så dum kan man altså være...

Men nå er det ikke filmen det skal handle om her, nå er det bloggvarianten av pay it forward. Jeg meldte meg på hos Blomsterpiken, og sitat henne:

Enkelt sagt går det ut på at du i løpet av det neste året sender en gave til tre stykker. Disse skal igjen sende gave til tre nye og slik fortsetter det.

Så nå er det de som leser bloggen min som har sjansen til å bli med. Lisings er unnskyldt, selv om jeg synes hun er en racer på cernit og jeg mener hun ville ha laget noen skikkelig råe maskemarkører. Dette skal være en helt frivillig sak altså!

Enten send meg en epost eller legg igjen en kommentar her nedenfor om du vil være med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar