Sider

søndag, april 27, 2008

Blir du glad nå??

Jeg regner med at den som venter på disse, blir akkurat det. Glad.

For nå er tøflene ferdig stoppet. Det største hullet på den ene tøffelen er det jeg tok bilde av. Jeg burde tatt et bilde av den andre, for der var det så stort hull at jeg delte stoppen i tre. Det ble enklest. Og egentlig penest når jeg ser på det, for jeg vet hvor vanskelig det er å stoppe tett nok over store flater.


Det nederste bildet ble tatt før jeg gikk over en gang til. Jeg syntes ikke jeg fikk det tett nok - rart det der da - jeg bruker å få stoppingen til på hunn nr to - og dermed returnerer jeg til første hull for å bedre det.


Så mens jeg er i siget burde jeg nok lete frem alle lestene mine som jeg har slitt hull i. Jeg tror det er en tre-fire par som ligger i kø...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar