Sider

lørdag, februar 16, 2008

Ventearbeid

Venteskjerf
Som de siste dagers innlegg har vist, så har jeg hodet fullt av planer og prosjekter. Det er ikke sånn at jeg trenger enda et strikkeprosjekt - er det vel??

Jeg har likevel startet på et til. Jeg fikk garn i bursdagsgave i fjor, og dette hadde nevø og svigerinne sett i garnbutikken. Det var så morsomt et skjerf stilt ut der så nevø hadde bestemt at et slikt ville passe til tante. Han valgte farge på garnet - det måtte være mest mulig farger.
Så jeg må jo bare følge opp. ;-)
Strikkingen ligger lett tilgjengelig i stua, og jeg tar det frem og strikker en pinne eller to mens Lørva ligger på fanget eller vi to voksne sitter og tar en kaffekopp etter middag eller... Det er ikke et prioritert prosjekt, men mer litt sånn... når jeg ikke rekker å strikke en omgang på noe annet. Eller bare for å få en liten avveksling. Det blir vel ferdig til høsten en gang tenker jeg.

Det er forresten Tutti Frutti fra Du Store Alpakka - to nøster har jeg til rådighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar