Sider

torsdag, februar 14, 2008

Meg og lester...

julegavesokker og -garnJeg tror jeg har vært inne på det før - jeg har fått lestedilla. Her er de siste prosjektene på den fronten.
De lyse spettede har jeg faktisk strikket ferdig. Garnet var godt å strikke med, bortsett fra at det tvinnet seg litt ekstra. Der det ikke tvinnet seg var det litt lett å dele det - at jeg ikke fikk med meg hele tråden gjennom masken.
Det rødspettede skal også bli lester. Men jeg har tenkt å strikke fra tåen og opp på det paret. Det må jo prøves det også - er bare om å gjøre å finne et mønster som jeg liker. Første oppskrift ut er fra KnitPicks og skal egentlig strikkes på rundpinne og to stk samtidig. Det tar jeg rennefart og bryr meg ikke om - jeg strikker en av gangen og på strømpepinner.
Er spent på hva jeg selv synes om resultatet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar