Sider

fredag, februar 29, 2008

Gukki, Kajjao SalvakjE, blåmerker og skrevet fullt av sand

En kort oppsummering - det kommer bilder når vi kommer hjem... ;) :
- Vi har vært i Aqualand - det fikk jeg blåmerker på baken, støl mage og hals og utrolig mye moro. Og jeg klarte å skrape av meg et godt stykke hud på ankelen - mao full klaff for meg i alle fall. (Andre var ikke fullt så fornøyde, men det er en annen story.)
- Jeg har endelig lært meg hvordan stedet uttales på spansk, så på bussen er det nå "Three to Kajjao SalvakjE" 5.10 € koster det å komme seg til stranda herfra - vi er på et hotell et stykke utenfor Americas og Cristianos.
- Jeg har pruta for første gang i mitt liv. Kjøpet er en fake gucci-veske med "real Spanish leather" - altså av pvc. Opprinnelig prislapp var 38€, og det var jeg ikke interessert i å betale. 25€ var en mer reell pris syntes jeg - og selv lightertesten som selgeren prøvde for å overbevise meg om kvaliteten hjalp ikke.
- Det er en del bølger på stranden her. Når man da legger seg til i flomålet når bølgene kommer, så må man regne med at diverse klesplagg og skrukker og rynker blir fulle av sand. Jeg har tømt bikinibuksen og -bh'en opptil flere ganger pr dukkert. Men moro er det!!

Med andre ord så har jeg en fin ferie. ;-)

2 kommentarer:

  1. Fint at du har fin ferie, men jeg gleder meg nå til du kommer hjem da. ;-) *skravlesyk*

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig ferie! Kos deg videre. Sand i bikinitrusa er bare noe man må regne med.

    SvarSlett