Sider

fredag, oktober 12, 2007

Close to my heart

En venninne fortalte meg at hun hadde sett dette innslaget på Frokost-Tv for ikke så lenge siden. Jeg hadde ikke engang hørt om at det hadde vært, men heldigvis er NRK så hyggelige at de legger ut en del av programmene som har vært.

De første åtte minuttene er om Marion Rosen og om Rosenmetoden. Jeg kjente at det berørte meg da jeg så innslaget, og siden dette er et så viktig arbeid så vil jeg dele det med de av mine lesere som ikke vet hva det handler om.

Frokost-TV 14. sep 2007

(15.10: Nå er innholdet for gammelt og fjernet fra NRK's arkiver. Pokkern!)

Jeg har opplevd hvor riktig det er mye av det hun sier, og hvor viktig det er å fortsette, både med å få behandlinger men også å utdanne mennesker til å arbeide med dette. Noen av de som har jobbet lenge innenfor faget kaller det et kjærlighetsarbeid. Det er det - kjærlighet til menneskeheten.
Jeg håper at jeg en dag kan bli sertifisert som terapeut jeg også...

From norw. breakfast-tv about and with Marion Rosen, the founder of the Rosen Method. A work that is close to my heart.

1 kommentar: