Sider

mandag, september 10, 2007

Er det et blad? Er det et papir? Er det en frosk?

For noen dager siden ble det kveld før Lørva fikk turen sin. Det ble mørkt - og siden hun har kommet i spøkelsesalderen så var jeg litt spent på hvordan det kom til å gå.

Langt hadde vi ikke kommet før hun absolutt skulle snuse/slikke/bite på noe jeg trodde var tørt løv. Men løvet oppførte seg litt rart... "Neimenn Lørva - en frosk!"
Jeg fikk plundret frem mobilen og satt på lys for å se bedre - og da kunne jeg jo like gjerne ta bilde. Som sees her.

Så fant jeg ut a jeg skulle vise Luren og Stesønn det hele, så jeg måtte jo filme litt også. Dersom Blogger er med meg og formatet kan vises - ser dere det hele under her. Men da jeg fikk se Lørvas reaksjon når hun skulle herje med frosken, skjønte jeg at det var da ingen frosk. Det var en padde. Vi avsluttet vår nysgjerrighet rimelig kjapt der og da - jeg var ikke interessert i at valpen skulle få plager fordi hun hadde vært borti paddekjertler.


Og bare så det er sagt - jeg fikk ikke hørt lyden på opptaket før jeg la det ut her. Jaja - jeg får i alle fall sagt i fra om at vi skal gå. *ha-ha*
Det vises også dårlig hva det er, men det er da heller ikke dagslys når filmen ble laget. Derimot nokså bekmørkt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar