Sider

tirsdag, januar 02, 2007

Godt nyttår!

Jeg vil med dette bildet få ønske mine lesere et godt nyttår. Og om dere synes fjoråret var ille, eller at jula ikke levde opp til forventningene og håpet, så trøst dere med at dere slapp i alle fall å feire jul - eller gå inn i det nye året - med noe som ligner en hengt nisse hengende på veggen.

For det har min eldste bror gjort. I krigen mellom mine brødre om hvem som finner på den verste, styggeste og jævligste gaven så leder nå min yngste bror. Han sørget for at denne havnet på veggen hos min eldste bror. Hadde jeg vært yngstemann nå, hadde jeg vært meget bekymret for hevnens gave... Den må jo bare komme til neste år.
Så om dere er bekymret for hva 2007 måtte bringe - trøst dere med at dere slipper å være redd for hva hevngjerrige eldre brødre finner på henimot jul.

Godt nyttår - måtte 2007 bringe dere det dere aller mest måtte ønske.

2 kommentarer:

  1. :kneggler: For en aldeles nyyyyyyydelig nisse!! ;D

    Måtte det nye året bli nøyaktig så fantastisk for deg og dine som det jeg håper ;)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Ett riktig godt nyttår ønsked deg og dine. Ikke minst de gale brødrene dine. Snakk om ubrukelig konkurranse. :knegg:

    SvarSlett