Sider

onsdag, desember 13, 2006

Snørr og tårer og ... og svette og...

Jeg er ikke helt i form for tiden. Masse som skjer rundt om, og jeg har oppi det hele klart å få meg en kraftig forkjølelse.
Faktisk er jeg så sjaber at bare tanken på å se film gjør meg sliten i hodet... Men vi så film i forrige uke da!


Siste sett:
  • Underworld - film produsert i 2003. Handler om vampyrer og varulver og krigen mellom dem.
  • Tagline: An immortal battle for supremacy.
  • Konklusjon: Joda, kul action med litt morsom variant i storyen. Et par kjekke menn også... *sikle* Egentlig så er den mer enn "kul action" - jeg nikoste meg hele tiden. og om jeg noen gang fikk en lakk-og-lær-fetisj, da hadde denne filmen vært et must. Kostymene i filmen er råe. Og det samme med interiør, og med... Egentlig: Har du ikke sett filmen, men liker det som er litt på kanten av det aksepterte, så lån denne, len deg tilbake og nyt!

  • Underworld: Evolution - oppfølgeren, eller rettere sagt: Del 2 av filmen omtalt litt lenger opp. Vi får vite mer om hvordan krigen startet - og historien ruller videre.
  • Konklusjon: Yess!!! Enda mer av kule kostymer, spenstig action, råbarske menn og kul filming. Jihaa! Av og til er det godt å se filmer som kun skal nytes.

1 kommentar:

  1. Tvi, tvi. Kryssre fingra foratdu skalbli kvitt forkjølelsen også.
    GOD JUL. Håper du begynner å nærme deg sluttenpå hemmelighetshåndarbeidet ditt. Her blirdet enten forstort eller for smått. Men det er bare å tvinge litt,så årnære seg.
    frrrrrrrrrrrrsvlknm ndrsn

    SvarSlett