Sider

torsdag, november 23, 2006

Effektive husjobbekvelder?

Det ble ikke det i går. Vi dro og spiste middag på indisk restaurant, og for en gangs skyld bestilte vi forrett - samosa. Og to ulike typer nanbrød skulle vi ha til hovedretten, ett med hvitløk og ett søtt. Hovedretten var lammekjøtt med hvitløk og ingefær. Jeg drakk lassi ved siden av, min kjære bon aqua. Og ble vi mette?? Ja. Så mette at vi måtte bare sette oss ned da vi kom hjem etterpå. Vi klarte ikke å gjøre noe som helst.
Så for å 'utnytte' tiden satte vi på en film. Og jeg fikk strikket.


Siste sett:
  • V for Vendetta - (2005) Sci-fi/thriller/drama/action
  • Tagline: Remember, remember the 5th of November..
  • Konklusjon: Den fikk visst blandede kritikker... skjønner jeg ikke.
For jeg koste meg stort med filmen. Den ga meg noe å tenke på også, for det er ikke til å komme fra at den er også samfunnskritisk. Ikke den på den 'beste' måten muligens, men den viser hva som kan skje når de fanatiske kreftene/politikerne får for stor makt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar