Sider

torsdag, oktober 26, 2006

Julegaveønskeliste

Det er lenge til jul. Trodde jeg. Helt til jeg sjekket kalenderen og så at det er knappe to måneder, og for oss som skal sende julegaver innenlands og utenlands så er det straks på tide å tenke på jul.
Så jeg tenkte jeg fikk sette opp min egen ønskeliste, og legge til eller ta bort etterhvert som tiden og dagene går.

- Bøker av Erik Fosnes Hansen, både den siste - Løvekvinnen - og Salme ved reisens slutt. Jeg har ikke lest "Salme.." nemlig, og jeg liker bøkene hans vedlig godt.
- Lydbøker. Her er jeg altetende. Jeg har "Oscar Wildes heis" av Lars S C og "Alkymisten" av Paulo Coelho. Krimbøker, resten av bøkene til Paulo Coelho, norske forfattere - utvalget er stort og jeg tror jeg vil like det meste.
- Pynte-/kosepute(r) til soverommet.
- Bilder og annen veggpynt til soverommet
- Bolle eller telysestake til vegg laget av Hansine. Jeg tror hun heter Rygg til etternavn, men jeg er ikke sikker... Hun lager/laget noen flotte boller og telysestaker som er inspirert av skumtoppene på havet nordpå, og av de gamle nordlandsbåtene. Jeg så det på en utstilling/salgsmesse for to år siden inne i Oslo, og falt pladask.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar