Sider

mandag, oktober 02, 2006

Hemmelig

Fra skiva " Bapshuariari" til DumDum Boys kom overskriften til dagens tekst. Og når jeg søkte den opp på nett, fant jeg ut at jeg har faktisk hørt refrenget feil... Jeg har hørt det som "Temmelig hemmelig" - og så er det "Hemmelig hemmelig". Pokker. Jeg synes 'temmelig hemmelig' høres mye bedre ut. Det hadde vært den beste overskriften i dag også:

Temmelig hemmelig.

Bildet av strikkeprosjektet presenterer nemlig det som skal bli en julegave. Og ettersom det skal bli en gave og ettersom det er lenge til jul, så kan jeg jo ikke fortelle hva det er. Men jeg holder på med noe altså, og jeg skal ta bilde før presangpapiret kommer på og alt sendes ut av vårt hus.

Jeg synes fargene er litt spreke sammen. Ikke de jeg ville valgt til meg selv, men jeg tenker at de passer til mottaker...

Og forresten... jeg er egentlig ferdig med denne. Jeg har strikket på den i helga, og når jeg først skjønte oppskrifta (måtte jo rekke opp noen omganger et par ganger da) så gikk det kjempegreit. Nå må jeg finne mere garn og nye farger og... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar