Sider

tirsdag, september 12, 2006

Booga J...

Jeg måtte jo bare! Og når jeg fant link til oppskriften i Iryl sitt innlegg - og bilde av vesken hennes - da var det bare å finne frem garn og pinner og prøve seg.
Jeg har ikke brukt Noro Kureyon-garn. Jeg aner ikke engang hvordan det ser ut... *rødme* Og før jeg brukte masse penger på en oppskrift jeg ikke ante om jeg likte utfallet av, så valgte jeg å bruke Sportsgarn. Koksgrå, lys grå og grønn. De oransje stripene er Arctic.
Og hele saken var strikket i løpet av en familiebursdag, en kursdag og et venninnebesøk (+ en film sammen med mannen), så det er mulig jeg strikker flere etter hvert.

Grunnen til at det ble to bilder av vesken er at jeg var ikke helt enig med meg selv om hvilket jeg likte best. Så hvorfor velge?? ;-)

2 kommentarer:

  1. Så kul veska ble, da!
    Likte fargekombinasjonen din godt!
    Vi ses i morgen :-)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også veska godt. Den har inntil videre erstattet min andre veske. Så får vi se hvor lenge jeg bruker den. ;)

    Vi sees når du er i form.

    SvarSlett