Sider

mandag, april 24, 2006

Hva fant ikke jeg på påsketur???

Da jeg tok den tidligere nevnte turen "hjem" for å feire 90-årsdag nå i påska, stoppet jeg innom den lokale hobbybutikken. Svigerinnen min måtte ha tak i ull - hun skulle også lage sånn bordpynt til en konfirmasjon... og jeg måtte jo selvfølgelig bli med inn. Og når jeg er innom en butikk, så er gjerne gangmønsteret slik:
  • Innom alle hyllene i ca 'logisk', rettlinjet rekkefølge. Enkelte stopp legges inn her og der.
  • Tilbake litt her og der for å sjekke at jeg har fått med meg alt. Nye stopp legges inn.
  • Så tilbake til utgangspunktet - og styrer da innom de hyllene som ser litt mer interessante ut. Her blir det lengre stopp.
  • Så en runde til i butikken. En stopp eller to her og der er en selvfølge.
  • Siste runde - jeg har plukket med meg det jeg skal ha, men bare sånn i tilfelle rottefelle at jeg har gått glipp av noe, så må jeg jo ha en runde til. ;)

Den dagens fangst var noen perler (kommer i et senere innlegg) og garn. Et aldeles vakkert og nydelig garn - i akkurat de nyansene jeg elsker.

Er det ikke vakkert?? Men spør meg ikke hva jeg skal gjøre med det, for det aner jeg ikke! Jeg måtte bare kjøpe de fine fargene... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar